روحت شاد یادت گرامی در گذشت 23/6/93

مگر میشود مهربانیها و صبوریهایت را فراموش کنم مادر بزرگ

چه زود سفر کردی و تنهایمان گذاشتی

مادر بزرگ همیشه دوستت داشتم

از حالا تا همیشه تو را در کنار خودم حس میکنم

تو هرگز برای من نخواهی مرد

تو در قلبم ودر تمام وجودم ماندگاری

ای بیکران مهربان ای دریاایی

با من بمان

دوستت دارم

مادر بزرگ .مادر بزرگ

فدای مهربانیت

چرا تنها گذاشتی من را

هنوز گرمای آغوش و عطر تنت را حس میکنم

واین حس تا همیشه با من خواهد بود

 مادر بزرگ مرا ببوس مثل همیشه

 می خواهم زنده باشی

دوباره نماز بخوان

جانمازت را خودم پهن میکنم

تسیبح می اندازی و من نگاهت میکنم مثل همیشه

اشکی در چشمان زیبایت حلقه میزند وقتی برایمان دعا میخوانی

مادر بزرگ دیگر کفشهایت پشت هیچ دری نیست تا از دیدنش خوشحال شوم

دیگر تسبیحت را هیچ کجا جا نمیگذلری تا خودم برایت بیاورم

عزیزم طنین دلنشین صدایت در گوشم میپیجد و من این صدا را تا همیشه در گوش میسپارم

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 24 شهريور 1393 ساعت 23:7 توسط حجت